Search This Blog

Thursday, June 25, 2009

Summer holidays

Ze wszystkich modnych kolorów w tym sezonie najbardziej odpowiada mi kobaltowy. Jest bardzo wyrazisty i bardzo efektowny. Przekonałam do niego nawet moją Mamę, która jest bardzo zachowawcza w kwestii mocnych kolorów. Jak na moje oko kobaltowy pasuje do każdego typu urody. Wracając do mojego stroju, ramoneska, "czepek" to rzeczy, które eksploatuje dosyć często. Czepek sprawdza się głównie przy jeździe na rowerze - utrzymuje moją nieujarzmioną grzywkę w porządku. Z nowych rzeczy: buty, które są oficjalnie moim pierwszym wyprzedażowym zakupem. No i bikini - jak dla mnie podstawa letniego zestawu. Aha, musze dodać, że jestem bardzo szczęśliwa, bo właśnie rozpoczęłam wakacje! Juuhuu :)

Translation: Cobalt is my favourite colour this season. It makes the whole outfit more eye-catching. I even convinced my mother who doesn't like high colours, of it. I add to my cobalt dress a black leather jacket and white sandals which are officialy my first purchase during the summer sales. Ps. I'm so happy, because I've already started my holidays! :)

Music: Empire of the sun - We are the people







fot. Juhu


dress - Zara
jacket, sandals - H&M
watch - borrowed from Juhu
bikini - Calzedonia
hat - thrifted

No comments:

Post a Comment