Search This Blog

Thursday, December 23, 2010

hell is around the corner



Mój strój z wtorku. Ulubione rurki, które zastępują mi szorty zimą, sweter z frędzlami z The Scarlet Room, płaszcz z Top Shopu z panterkowym kołnierzykiem no i buty Sam Edelman.
Chyba już nie będę miała okazji wystawić posta przed świętami, więc życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt:))

ENGLISH: My last Tuesday's outfit: favourite skinny jeans from Top Shop which actually replaced mine shorts during winter, the sweater from The Scarlet Room (pity I can't show it whole - it was too cold to take of the coat), coat from Top Shop and Sam Edelman boots.
I'm afraid I wont't be able to post before Christmas, so wish you Merry Christmas:))








pics by Michał Tokarski

(Top Shop skinny jeans and coat, The Scarlet Room sweater, Sam Edelman boots from Solestruck , Zara bag, Swatch watch)




MUSIC: Tricky - Hell is around the corner





W styczniowym wydaniu japońskiego magazynu JILLE Magazine ukazał sie artykuł o blogerkach modowych z całego świata, w tym także o mnie. Bardzo mi miło, pomimo tego, że nie jestem w stuprocentach pewna co tam o mnie można przeczytać ;D A pozostajac w temacie Japonii, polecam film Enter The Void, którego akcja toczy się w samym centrum Tokyo, ukazujący wielkomiejski i mroczny klimat tego miasta. Jeśli podobał Wam sie Reqiem dla snu, ten film też Wam sie spodoba.


I was featured in JILLE Magazine:)) I'm so happy, despite the fact I can't understand the word, haha;) And staying in the Japan subject, want to recomend you the great movie Enter the Void, which I saw yesterday. Everything was happened in Tokyo, the city is showed as a large and dark city. It brings me back Requiem for a dream, so if you like it, should watch Enter the Void too!:)

No comments:

Post a Comment