Search This Blog

Friday, January 13, 2012

hair dye








Zawsze chciałam mieć białe włosy, niedawno myślałam też o lekko fioletowym. Wczoraj w końcu się zdecydowałam i zafarbowałam włosy na białoszary blond. Docelowo ma być jeszcze bardziej biały, ale nie da się uzyskać tak mocnego efektu za pierwszym razem, żeby nie zniszczyć włosów. Bez makijażu czuję się prawie jak albinos, bo mam naturalne białe brwi i rzęsy. W każdym razie jestem bardzo zadowolona z nowego koloru :)

ENGLISH: Finally I dyed my hair yesterday. I've always wanted to have white hair, recently I've been even thinking about the purple tone. The light grey blond is safe for hair at the first time. I think I will dye it again soon and make it more white. At the moment I'm realy happy with my new hair color :)



FOLLOW ME ON FACEBOOK & TWITTER

No comments:

Post a Comment